jalan Tarbiyyah itu sangat indah.....

Wednesday, April 11, 2012

sahabatku rindu sangat

sejak saya berpisah dgn awak saya selalu rindu kat awak.. teringat zaman-zaman dulu kita asyik bersembang,berbual, bersuke ria dan bergurau senda.. kata-kata awak selalu buat saya muhassabah diri saya balik... sejak awak dah jauh dengn saya saya rasa keseorngn sangat2... saya suka pandang muka awak.. sebab muka awak mcm ada satu cahaya.. yg sangat tenang apabila saya pandang awak saya rasa bahagia dan tenang... awak jaga diri baik-baik dekat sana ye... saya sayang dan rindukan awak kerana allah.. ingat semua janji kita ye... jangan lupe doakan kite... kite tak lupee doakan untuk awak juge... smoga awak cpt khatam.. dan jaga adeq2 kat sana baik-baik ye... semoga kita berjumpe lagi.. ukhuwah kita krn allah... sayang dan rindu awak selalu.. ~nur ili ilham bt roslan~

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...