jalan Tarbiyyah itu sangat indah.....

Tuesday, March 1, 2011

Ya Allah, Ya Tuhanku..
mengapa perasaan ini selalu hadir dalm fikiranku..
mengapa harus aku mengingatinya...
mengapa aku harus memikirkannya...
mengapa harus ku simpankan perasaan ini padanya..

Ya Allah , ku sedar ya Allah..
dosaku menggunung tinggi, tidak terhintung nilainya..
aku sedar ya Halim...
ujianmu ini adalah kafarrah darpd dosa2 ku
jiwa ini terlalu kotor.. iman ini terlalu lemah..
ampunilah aku ya Allah..

Ya Allah bantulah aku, berilahku kekuatan
untukku serahkan cinta ini hanya pdamu
untukku letakkan rindu ini hanya padamu
untuku sandarkan harapan ini hnya kpdmu..

Ya Allah bantulah aku
utk mujahadah melawan hawa nfsu yg lmah ini
tiada siapa yg layak mmbantu
melainkan engkau ya Aziz..

Hanya yg ku pinta..
jika dia untukku..
jauhkanlah diriku dari pada dia..
engkau berilah petunjuk kpd kami..
istiqomahkan aku dlm perjuangn ini..
kurniakan aku kesihatan dan kekuatan
untukku meneruskan perjuangan ini
demi cintamu dan agamamu...>3

Cita-citaku hnya satu.. ya ALLAH..
Syahid utk bertemu dgn mu
di destinasi yg kekal abadi suatu masa nanti...
Ampunilah aku.. ya Allah Ya Rahman Ya Rahim...

1 comment:

mijahamiza said...

share +copy content

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...